Rozmiar tekstu
 

Wyszukiwanie ...

Przegląd artykułów Gmina

 

Na podstawie zgody udzielonej przez Ministra Cyfryzacji - w Urzędzie Miejskim w Nowym Miasteczku utworzono Punkt Potwierdzania Profilów Zaufanych.

 

Zapraszamy do naszego Punktu Potwierdzającego aby:

potwierdzić, przedłużyć ważność lub unieważnić profil zaufany.

Punkt Potwierdzania znajduje się w sekretariacie Urzędu Miejskiego

w Nowym Miasteczku.

Punkt czynny jest w godzinach  pracy Urzędu.

Kontakt telefoniczny: 68 3888 154 lub 517 332 845.

 

Profil Zaufany to podpis elektroniczny, dzięki któremu można załatwiać sprawy administracyjne drogą elektroniczną. System identyfikuje osobę, która ten podpis wykorzystuje.

 

Cały proces zastosowania Profilu odbywa się na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP). Profil Zaufany stanowi alternatywę dla płatnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jest całkowicie bezpłatny i w kontaktach z administracją zastępuje podpis odręczny. Dzięki niemu wybrane sprawy urzędowe można załatwić bez wychodzenia z domu.

 

Aby utworzyć i potwierdzić Profil Zaufany należy:

1. wypełnić wniosek na stronie www.pz.gov.pl,

2. wybrać opcję: Załóż Profil Zaufany i potwierdź W PUNKCIE POTWIERDZAJĄCYM,

3. w ciągu 14 dni od daty złożenia wniosku zgłosić się z ważnym dowodem osobistym lub paszportem do  Punktu Potwierdzającego, by potwierdzić swój profil.

 

Jeśli w ciągu 14 dni Profil nie zostanie potwierdzony, wniosek jest automatycznie usuwany z Systemu.

 

Profil  potwierdza  się na okres 3 lat. Jego ważność może być przedłużona na taki sam okres. Przed upływem 3 letniego terminu ważności Profilu Zaufanego, użytkownik może samodzielnie dokonać jego przedłużenia, poprzez podpisanie go dotychczasowym (jeszcze ważnym) Profilem Zaufanym.

W przypadku przekroczenia tego terminu, konieczne będzie potwierdzenie Profilu w Punkcie Potwierdzającym.